I will sell my soul to rock and roll

Har fixat med designen  hela dagen och elin undrade om jag lever och svaret är ja elin jag lever. Har vart irriterad och halv sur idag. Av olika anledningar och imorse när jag skulle göra iordning mig såg jag att min kajal var slut och madelene var inte hemma så hon kunde inte visa hur jag skulle göra med eyelinern för korkade jag trodde det bara var att dra men nej då. Då blev det massa knas! Fick istället försöka rädda min "jag ser ut som en zombie på morgonen utan smink" med lite ögonskugga under ögonen(nej jag tog inte överdrivet mycket, tog med en topps så det inte blev så tjockt.)
Men w/e ajukt intressant att läsa om eller hur? Nu blir det att fixa lite mer med deisgnen. Tog kort förut men dock inga användbara... ÅÅÅÅH jag står mig på min hårfärg. FSBNGDOUGN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0