Jag är död.

Första riktiga skoldagen avklarad då! Fyfan säger jag bara, såååå tråkigt. Jag antar att ni förväntar er att jag ska skriva om dagen så får väl göra det? Haha
När jag kom dit visste jag inte vilket skåp jag skulle ha så väntade på ida och nu har jag ett skåp som hänger i luften. :o Skit coolt, men jobbigt för folk går alltid förbi där. Men w/e jag klarar mig. ;)
Fick min påse med alla saker från sexan, höhö frågan är ju bara hur dom hade tänkt att jag skulle få hem den så får ta lite i taget och imorgon om vi har någon längre rast*kollar schemat* Yes vi har en efter bamba som är ungefär 1 timme. Borde hinna med att be mamma komma upp till skolan eller så slänger jag allt i påsen? Hmm... ingen dum idée alltså! Vi hade iallafall teknik, matte(wihoo ligger först*skryt* *skryt*) och sen 2 timmars svenska som jag förövrigt kom 5 minuter försent på. Men sa att jag hämtade en penna.
Vi har karin i svenska då och hon är verkligen hur skön/go/snäll som helst ju! Utan när hon blir arg då men w/e det blir ingen. Hon gav oss typ glass och frukt och man ba "ska du göda oss?". Typ som greta och hans. HAHAHHAH Men vi kollade på en ganska bra dokumentär. Höll dock på att somna men filmen/dokumentären handlade om att man inte ska lita på allt som står/sägs på internet. Om ni vill se den på yt klicka HÄR. Den handlar om kungsbacka(där jag bor) och om att det är staden som inte finns. Det han säger är dock inte sant.
Tyson är iallafall lite fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej :D Allt bra?



»Ska vi följa varandra via bloglovin« ??

- Lite kort om min blogg och mig:

Jag driver en av dem största killbloggarna vid namnet Mohammed Al-debis

Mer känd som Mohammedi , jag har roliga tävlingar som t.ex. Dagens blogg och andra stora

tävlingar, jag skriver om mode , musik, design, tips, foto , mina resor , om mig , mina vardagar,

tävlingar , nöje , humor , konst ( jag tecknar ) , m.m.

Så varför inte följa nya bloggar, så följa varandra?

Ha en bra dag! MVH MOHAMMEDI , http://mohammedialdebis.blogg.se , KRAM

2011-08-23 @ 16:14:21
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0