Jag vet inte om jag är död eller om jag ens fanns ifrån första början.

€lisaSquidALEXADDICTED PRESENTS .... Kitty Dorkx scene girls xUntitledambrehhhTumblrHell of..: Tribute to : Ambrehhh Is Dead (amber katelyn beale)losing_reality got their homepage at Neopets.com
Förhoppningsvis så har jag snart färg i mitt hår. :>
Ska försöka övertala mamma att det inte är farligt eller fult. Död åt att mammor sätter gränser på hur man får se ut. Och som ni ser, fattar jag inte gimp. Det får bli en tråkig header i photoscape igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

VILL OCKSÅ, men min mamma säger samma sak...

Gimp är lätt! :) Har lite gimp tips på min blogg

om du går under kategorin "gimp" :D

Vad gör du föresten? :)

2011-08-05 @ 19:07:08
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0