Första december idag! WOOP WOOP!!!

Började dagen med att försova mig till 8 så det var bara att ta på sig det första kläderna man såg, springa ner ta på lite maskara, borsta tänderna och lägga ner alla saker i väskan sen bar det av till skolan och var framme nån gång runt kvart över 8. Mötte elin och vi kom inte försent! WOHO! Kan bero på att hon var sen men jaja, vi kom iallafall inte försent. :)
Dagen rullade på som en vanlig torsdag och jag fick reda på att min bild på christofer drew har hängt uppe i uppehålls rummet nu i typ 2 veckor. KUL! Haha nej inte direkt, speciellt inte när det är kopian som ser grymt ful och konstigt ut för allt kom inte med. Men får väll vara glad att jag fick vara med på "väggen".
Satte mig faktiskt vid datorn först nu. :o INTE LIKT MIG.
Efter skolan åkte jag direkt till ortopeden sen var det en massa läxor(2 men man skulle göra 3 sidor i våran engelska bok..)  sen åt vi och efter det kollade jag på julkalendern. Den verkar sådär, får kolla några program till och se ifall den är bra eller inte. :) Åt min jul choklad. Höhö, man blir aldrig för gammal för julkalendrar!
Efter det gjorde jag klart matten och sen gick jag och duschade. Och nu ligger jag i min säng och håller på att dö pga min rygg. Inte kul. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0