Let's cheers to this!

Dagen började la bra, trodde jag och mamma skulle åka in till stan men istället så bestämde sig mamma och pappa att åka ner till stnao hc köpa nån bil grej och några andra saker. Så jag stannade hemma, tråkigt men ganska kul. :)
Nån gpng runt 5 åt vi, sen gick jag upp på mitt rum. Runt typ 7 lyckades jag bita av min tand. Jag vet inte hur jag lyckades men en bit på den saknas och ligger antagligen någonstans på golvet i mitt rum... Så mamma ska ringa till tandläkarn imorgon så ska dom laga den! Kommer bli kannoners. ;)
Sen gick ajg och duschade och jag har försökt komma på nåt att önska mig hela dagen.. :( Kommer inte direkt långt eftersom varken min farmor och farfar eller mormor och morfar kan beställa saker genom internet så blir det lite klurigt!
Det är hur min dag har varit! Ganska bra faktiskt, förutom det där med tanden. Men w/e det går att laga och jag får det gratis. Så varför inte passa på nu när man kan få saker gratis? ;)
Förlåt för att jag inte har några bilder, får ta nya snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0