Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.+ Dag 13 – Mitt drömbröllop. + Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

(har gjort dag 12, råkade hoppa över dag 11.)

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Tycker det är onödigt att oroa sig för saker när man bara kan leva livet som det är.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Jag vet inte. :o Kommer ihåg att jago ch min syster alltid pratade om hur våra dröm bröllop skulle se ut när vi var små. Antar att jag alltid sa någonting med rosa blommor överallt och massa krimskrams. ;)
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

Denhär bilden togs för exakt ett år sedan idag. (Tackar facebook.)

Gjorde iordning en ny design under morgonen! :) Tyckte den blev grymt bra! Ser ni inte den så tryck F5 eller uppdatera sidan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0