Break your little heart.

Tjo!
Filmade lite små saker till mina utmaningar förut, ska fortsätta så fort jag är klar med detta inlääg. Dagen i skolan vart iallafall bra. Somnade nästan på no:n också, haha gulligt. Skulle igentligen tatt 2 till hål i öronen idag, men får ta det någon annan dag istället. Ska fråga om hon kan ta industrial hål så är det bara att trycka igenom ett industrial örhänge sen.(inustrial hål är lite större än vanliga hål, det är därför det kallas för piercing.) Annrs blir det 2 till i höger öra tror jag.
Simon i min klass fyller år idag också, så grattis till dig. :)

Kommentarer
Postat av: malou

hejj! finfin blogg

2011-10-11 @ 17:57:45
URL: http://dinlollo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0