Hummingbird.

Har inte gjort någonting under dagen. Kul, nej inte precis.
Är agro och helt emot mina föräldrar just nu.(Kalla mig barnslig om ni vill, det är inte mitt problem.) Kommer inte göra något under lovet. Mamma sa iallafall att jag kunde få åka ner till stan med nån om jag ville det imorgon.(Hon sa det mer "Antingen får du åka med dom imorgon, men du har inga pengar till det. Du kan få åka ner till stan med nån kompis imorgon. Fast du har ju inget busskort så det blir ju lite svårt. Orkar inte ha en sur unge i huset." Typ nåt sånt iallafall.)
Och eftersom min syster aldrig är hemma så blir det ju så kul här hemma och OM hon är hemma så åker hon efter några minuter eller timmar. :))))))
Ska fortsätta prata med Isa och ha agro på mina föräldrar nu. Ha ett bra liv eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Vilma

hej, fin blogg ;)<3

2011-10-31 @ 11:13:26
URL: http://vilmahurtig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0