Fall from a star.

Bilder från Danmark.
Förlåt för jätta dålig updt dom senaste dagarna, ska skärpa mig. Anyways runt 3 tiden åkte jag och mamma till sjukgymnasten var där i 1 timma eller nåt. Sen under dagen har jag bara nördat yt klipp, intressant va? Har även klippt luggen lite. Ska fixa den mer imorgon men vågade inte mer idag, haha. Men det är ju ändå mitt hår vi pratar om så man får vara feg. ;) Imorgon ska (kanske) jag och mamma ner till karlsson, ska se om jag hittar hårfärg och lite annat. Behöver nya borstar också... Ska nog skriva en lista på saker jag ska försöka få med hem om vi åker. Alltid bra att göra det! Men nu ska jag borsta tänderna och sen gå upp på mitt rum och nörda lite mer yt klipp. ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0