Lose yourself

Så! Tog ca 2 timmar att plocka in alla kläder i garderoben och göra iordning skrivbordet. Men nu är det iallafall gjort. Och vet ni vad? Jag älskar mina små figurer som jag har på mitt nattbord. :3
HUR SÖTA ÄR DOM INTE DÅ? :D
Kung fu panda(pandan) fick jag i ett happy meal(med Isa i lund), svampbob är sen jag var liten och pokemon bollen köpte mamma till mig på maxi för nån dag sen. Ska självklart köpa mer pokemon bollar, älskar pokemon så ja, haha. Ska till sjukgymnasten imorgon/idag, orkar verkligen inte. Så tråkigt och sen har dom bara gamling musik, funderar på att bräna en cd med musik jag har i datan och ge dom. Haha, det skulle fan hjälpa alla. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0