När jag hör ordet..

Jag blev utmanad av Johanna.
Det här är en blogg lek, utmana en person som har en blogg att göra detta. Och för varje person som gör det fyll på en fråga! Men kom ihåg att det ska börja på "när jag hör ordet ...., vad tänker jag på då?"
Kopiera och svara på frågorna. *glöm inte denna text eller att utmana någon*
När jag hör ordet sex, vad tänker jag på då? En siffra, haha okej nej. Folk som känner mig vet att jag har snuskig humor, HAHAHHAH
När jag hör ordet kärlek, vad tänker jag på då? Nåt krångligt och jobbigt.
När jag hör ordet ost, vad tänker jag på då? Transformice, HAHAH störd någon?
När jag hör ordet läxor, vad tänker jag på då? Nåt jobbigt och onödigt.
När jag hör ordet kompis, vad tänker jag på då? En kompis? o.o
När jag hör ordet önskar, vad tänker jag på då? Nåt som ska bli sant.
JAG UTMANAR ELIN! (muahhahaha)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjuktfin blogg,allt bra? :)

2011-08-29 @ 19:17:45
URL: http://emmahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0