1 dagen i skolan, ett helvete.

Ska försöka göra storyn så läsvänlig som möjligt.
Vad som hände under dagen:
Jag kom dit, träffade elin och dom andra. Det var kul eftersom jag inte träffat någon under sommaren, sen gick vi till våra mentorer. Nu går jag tydligen i 7B och 74(våran "grupp" heter 74, men klassen 7B) Dom delade alla klasser i halvor och slog ihop dom 1 klass. (skit löjligt)
Sen rusade alla ut från klass rummet och valde skåp, jag och elin kom sist ut så vi gick runt och letade efter överskåp, men  det fanns inga kvar så vi fick ta underskåp. Det är just dethär jag är sur på, inte för att jag fick underskåp utan att skolan inte kollat min mammas mail/inte svarat när hon ringt. Jag får ju inte sitta på huk i över 1 år nu efter operationen så jag når inte mitt skåp. När jag sa som det var sa dom bara "ni borde ringt". VAFAN GJORDE VI DÅ?! Åååh korkade idiot skola. Visst, jag kan leva med underskåp. Det är inga problem men att dom inte svarade på varken mejl eller när hon ringt gör mig grymt irriterad. Elin sa att hon kunde hjälpa mig och sånt, men det känns så taskigt att hon ska behöva hjälpa mig med allt. Mamma skulle typ mejla skolan idag så kanske jag får byta till överskåp, men det känns mer taskigt för då får Elin ett underskåp och jag ett överskåp. Antagligen ganska långt bort från varandra också. Det är också fel att nästan alla korta människor fick överskåp. Sen släppte dom våran klass sist bara för att dom hade sett fel på klockan.
Och vet ni vad? Haha det här är så fail, det var bara 1 person i våran klass som fick överskåp. Aja, men jag har iallafall inte daniel som mentor längre.
Våran klass är jätte dampig också. Dom satte ihop dom 2 mest stökiga klasserna, hur tänker dom då?
Dom hade gjort om i skolan också, det blev faktiskt fint men ändå. Sen är alla äckliga "5or" här nu.
Kan någon bara döda mig?
Och ja, jag har lust att vara sur.

Bild sen rally crossen.



Edit klockan 15:08 - YES! Mamma fixade så jag fick överskåp. :D Skåp 103, dock är det pinsammt eftersom jag antagligen känner den personen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0