Uttråkad.se


FAMILJ/SLÄKT
Vad heter din mamma? Maria
Har du syskon? Ja
Hur många? en storasyster
Har du en stor släkt? Nja,typ inte
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Ja.
Känner du alla i din släkt? Nepp
Vem är du mest lik i din familj? Vet inte.
Har du nån kändis i din familj? Tror inte det?
Har du bra kontakt med alla? Nej.
Vem står du närmast? Min syster.

VÄNNER
Har du någon bästa vän? Nej, men nära vänner.
Vad tycker folk om dig? Ingen aning, borde ju fråga dom
Vem har du känt längst? Vet inte. o.o
Hatar någon dig? Haha, jadå många.
Hur många vänner har du? Tillräckligt många
Har du nån barndomsvän kvar? Eftersom vi bor öde så nej.
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Jo,några stycken som jag vet vilka det är också,kan ju inte precis säga att jag blev så glad när jag fick höra vilka som hade gjort det och sen så finns det väl säkert fler som har gjort det som jag inte har fått reda på ännu
Är du rädd för att bli utan kompisar? Sålänge jag har 1 vän att lita på så struntar jag ifall dom andra försvinner.

SKOLAN
Har du bra betyg? Vet inte
Vilken klass går du i? 7a2 grupp __?
Vad heter din skola? smedingeskolan
Vad heter din favoritlärare? Ska man ha en favorit nu också?
Försover du dig ofta? Om man vaknar 5 min innan man ska åka, räknas det då som försovning?
Gillar du skolmaten? Nej verkligen inte,usch!
Hur många går i din klass? 18-20 tror jag.
Gillar du skolan? Nej verkligen inte.

FRITID & INTRESSEN
Går du i någon sport? Nej
Vad tycker du om att göra? Vara med kompisar och chilla! 
Vilka sporter har du gått i? Inga.
Lever du för någon sport? Nej

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? Lyssnar på all musik
Har du alltid haft samma smak? Haha ne
Vem är din/ditt favorit artist/band? NeverShoutNever aka Christofer Drew Ingle
Vilken är din favoritfilm? Epic Movie
Vilken film framkallar starka känslor? Vet inte
Hur beskriver du musik? underbart
Har du nån film som du rekommenderar? epic movie

RESOR 
Hur många länder har du varit i? 3
Vilka land har du varit i? Sverige, Danmark, Canarie öarna(stavade säkert fel men w/e)
Har du bott utomlands? Nej
Vart isåfall och hur länge? -
Kommer du från något annat land? 12,5% nånting
Har du släkt från något annat land? Ja 
Har du nåt favoritland? U.S.A.
Har du åkt...
Flyplan? ja
Buss? ja
Tåg? Nej
Båt? ja
Taxi? ja
Helikopter? nej
Moppe? Ja.

DÄR DU BOR
Vart bor du? Fjärås/Gällinge
Hur bor du? hus
Vilken färg har huset? rött och ljus blått
Trivs du där? Nja, helt okej
Har du många vänner där? Vi bor öde.

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja
TV? ja
Dvd? ja
Pool? nej
Studsmatta? hade
Cross/moppe osv.? ja
Mer än 1 bil?ja,vi har 2 bilar
Pingis/biljardbord? nej

TILL SIST
Vad är klockan? 13.52
Vad ska du göra snart? Gå ner, tror jag.
Vilket abonnemang har du? Datorn: Telia Mobilen: 3
Mår du bra? Nja, sådär som vanligt.
Vilka ska göra det här testet? Dom som läser den här meningen nu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0