Nordstan/femman med syster och 209320743875874 mer folk.

Tjenare!
Vart i nordstan/femman hela dagen med Madelene. Första gången jag vart där, haha jag vet efter... Det blev 3 örhängen och 2 tröjor. Var mer där för att vara med Madde innan dom åker. ;)
Sen var det massa skrikande fjortisar som skulle se på eric saade. HHAHAH fyfan. Fick mer tinitus än vad jag hade. Trevligt trevligt! Jag och Madde gick in på en sko affär där man inte kunde höra så mycket och väntade en stund.
Nu försöker jag få ut mitt örhänge där uppe. Haha usch, det gör svin ont. :( Men det ska la gå. Är man en viking så är man en viking. ;)
2½ par örhängen från en väldigt mysko butik. Tappade en utav det svarta spikarna så Madde skulle se om hon kunde åka in på måndag och köpa en ny. :)
En sjukt mysig kofta och ett linne från bikbok.
Vanliga toffsar och klämmor från bikbok.
Köpte inte så mycket men kul vart det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0