Hej jag kommer inte på någon rubrik!

Dagen har vart som en vanlig torsdag. Matte, bild, spanska och so. Var nog lite trött på so:n för satt och skrattade åt allt. x)
Fick hem mina 2 nya iphone skal också!  Coca cola och superman. :D Hur awesome som helst!
Min mobil kommer typ få leva i superman skalet tills det går sönder.
Typ 1 vecka gammal bild, men jag har inga nya. Får gå ut och fota nån gång när det är fint väder. Men det är mörkt när jag åker till skolan och mörkt när jag kommer hem. Därför blir det inte så mycket bilder. Men det ska tydligen snöa imorgon så man kan ju hoppas på att det stämmer! :)

Kommentarer
Postat av: elinlinnealindvall

HAHA var det den lappen jag kasta på dig i klassrummet? XD <3

2011-12-15 @ 23:33:47
URL: http://elinlinnealindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0