cute is what we aim for.

Tror det är från "17 again", om inte så vet jag inte.

Har vart i varberg med mamma under dagen, alltså ingen bloggning.
Blev ett sonic spel, 3 plancher och häftmassa. ;) Är tvungen att presa ut plancherna. Då funkar en gammal data alldeles utmärkt! Hihi, så ska strax sätta upp dom på väggen. Bild på det kommer kanske senare idag eller imorgon. :)
Får snart min iphone 4s också! Blir en svart tror jag. Tror den kommer om en månad eller nått, vilket suger lite. Men w/e. Bara några veckor kvar med min gamla skruttiga Sony ericsson M600i eftersom min xperia laddare inte vill funka och pappa inte vart och köpt en ny än...
Får bli en underbar bild på christofer drew tills jag fixat nya. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0