Practice makes perfect

Men tjenare alla människor och icke mänskliga varelser.
Ligger i sängen skulle precis skicka iväg ett sms till linnea på min über gamla mobil som knappt funkar och får den i huvudet. Snällt, så nu har jag skit ont i pannan. :(
Och Elin ljuger också. Hon säger att hon ska på bio imorgon med några och hon säger att dom ska kolla på tintin eller svensson svensson. Men jag vet att hon tänker kolla på nalle puh utan mig... Riktigt taskigt elin!
-
Ne nu gott folk så ska jag strax sova. Men först blire lite pyssel med papper och min vägg! :D Mamma låter mig ju inte hänga upp nått på väggen men w/e. Det är så tomt så jag tänker vara en rebel och göra det ändå. ;)
Med denna bilden på nalle har ett stort blått hus så säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0