Live life hard.

Har vart hemma från skolan idag, kändes som ajg skulle spy när jag ställde mig upp imorse och jag mår fortfarande lite illa. :/
Fick nyss brevet om konfirmationen också. Vet inte om jag tänker göra det, tror inte på gud eller något sånt så det känns lite onödigt. Sen att vi måste träffas 4 söndagar efter vi börjat i HALMSTAD känns ju mer onödigt. Får väl se, men tror inte jag kommer göra det.
På första bilden ser ni hur den såg ut för ungefär 1 månad sen. Dom två andra bilderna är hur den blev! Är i alla fall nöjd, dock var det grymt svårt att måla ansiktet. :( Tatueringarna var inte så svåra men dom ser ju inte exakt ut så om man kollar på honom.
Detta var bilden jag målade av, ni ser ju att näsan inte är likadan. Men fick kolla på en annan bild och måla av den istället. Sen är bilden tagen under ifrån, jag målade min mer rakt fram ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0