Tenacious D

Tjenare!
Vart med Elin idag då, först tog elin typ 3 timmar på sig att göra iordning sig. Sen slöade vi vid datorn ett tag och efter de gick vi ut. Träffade Cajsa och va med henne i några timmar. Riktigt kul var det! Sen så blablabla Cajsa gick till Melina och vi gick hem till Elin. Vi frös till is och sånt, när vi kom hem gjorde vi popcorn och satte oss och kollade på tenacious D! Så jävla bra. Efter typ 15 minuter var popcornen slut. AHHAHA Elin är lite glupsk. Så vi sprang ner och gjorde nya. :D Hihi, sokka sejor. Den skålen åt typ båda 50/50 så det var la lugnt... Jag fick popcorn i mitt glas också. HAHA mys. Den skålen tog väll också typ 15 minuter?
Efter det satt vi bara och kollade på filmen. Sen efter typ en timma var filmen  klar och jag skulle hem. Och så bra har min dag vart! Sen kom jag hem... Men w/e. Blir att sova snart för att orka gå upp imorgon. Har inget alarm heller så det går nog bra. Oja väldigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0