Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar. + Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu. + Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Oj oj oj! Har glömt 3 dagar nu! :o
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Svåra att beskriva eftersom jag lever i nuet och försöker inte bestämma min framtid.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Kärlek och att åka till london.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Han ska våga vara sig själv, snäll och han ska bry sig om mig. Jag vill inte ha någon jävla douchebag.
När det gäller utseende spelar det itne någon stor roll. Det är ju insidan som räknas. Men det måste ju vara något speciellt med just HAN.

always louderarning... Explicit ContentfantasyInsanely Cute Guys ♥Rubber-LoverEVERYDAY I'M TUMBLRING.Rubber-LoverEVERYDAY I'M TUMBLRING.Foto van _themaxdavis op NetlogGIRLS.GUYS.Vida em gifs.love this | Flickr – Compartilhamento de fotos!remembering sundayremembering sundayFacebookPictures NostalgiaÉ por isso que eu sorrio.Christofer DrewTwitpic - Share photos and videos on TwitterJack Daniel's is My Superman . †ProfilbilderInsanely Cute Guys ♥My Hair is EmoEVERYDAY I'M TUMBLRING.TumblrTumblrremembering sunday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0