Nordens ark.

Jag har sjukt ont i mina fötter, men det var det värt. ;) Sjukt kul dag har det iallafall vart!
Först hämtade jag och mamma elin vid fjärås centrum, sen åkte vi till kungsbacka. Efter typ 30 minuter åkte vi pendeln till göteborgs station. Sen började dom springa till bussen som vi inte ens var försenade till. e.e Så vi hoppade på den bussen, satt i den i typ 1 timma. Bytte buss i trollhättan tror jag. Sen blev det den bussen i typ 1½ timma. Efter det var vi äntligen framme! :)
Sen gick vi på någon "cat walk", tittade på några katt djur och sånt. Sen när den var klar(efter 1½ timma) gick vi och åt i varg stugan. Det blev sjukt många asgarv där inne. HAHAHAHAH
Sen gick elin på toa(viktig information) sen började jag, jenny, sanna och elin gå tillbaka till samlingsplatsen. Köpte varsin lite halv mobbad glass och sen blev det buss till trollhättan(tror jag) i typ 1 timma sen bytte vi buss på nåt annat ställe och åkte i den i typ 2 timmar sen var vi framme på göteborgs station. Sen blev det pendeln i 30 minuter till kungsbacka och SEN en buss till fjärås på cirka 10 minuter. ;) Grym dag iallafall!
Bilder kommer sen när jag laddat in dom. Ska se om jag kan fixa ett bildspel eller video så slipper jag lägga in alla 1 för 1.
Fick skolkatalogen idag också! Sjukt grymt. :) Ser dock missbildad ut på kortet men w/e det är inte hela världen. ;) Ska leta efter Ragnar och Johannes nu. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0