Stadium(Inter sport?) status.

Imorgon blir det ju nordens ark med inriktningen. Kommer bli massa skoj. :) Vet inte om jag tar med mig min kamera men vi får se.
Ska se om jag kommer på nåt att skriva så fixar jag nåt tidsinställt inlägg till er. ;) Har även filmat/tatt kort till "en dag med mig" filmen. Så den kommer kanske upp nån gång under veckan!
Var i stan med mamma, det blev en plattång(ÄNTLIGEN!!)  och en sjukt mysig jacka!
Plattång från Siba.
Sjukt mysig jacka från inter sport. :)
Men jao ska strax sova, kommer inte klara av morgon dagen annars. Haha, puss och godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: heddez

söt tjej!:)

2011-10-19 @ 07:53:47
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0