i whip my hair back and forth!

Kom hem från elin för en stund sedan och ska snart äta så skriver det här lite snabbt.
Först hade vi mentors grej vi gjorde absolt inget och sen på eget val eller vad det nu heter gjorde jag och ebba dödliga köttbullar. :D HAHA Sen på tekniken tappade ajg datorn så den är sönder nu. Ska lämna in den på onsdag. Sen åkte jag till ortopeden och dom sa att jag inte behöver operera. :)))))))
Sen runt 4 åkte jag till ÄLYN och vi gick till dom som hade fotbolls match gick runt där och pratade och sen gick vi hem till elin igen, och sen typ precis när vi var där smsade mamma och sa att jag skulle hem. Vi var ute i regnet så var tvungen att tvätta håret nu också, vilket inte är bra att göra precis efter att man färgat det. Men jaja det ser inte ut att vara borta iallafall. Oj oj oj nu är pastan klar. Uppdaterar sen, puss. ♥
Aa juste jag gjorde så elin gifte sig med en kille på wizard101 också AHAHAHHA och han var helt seriös också. :') Och sen spelade jag JÄTTE fint på ett munspel. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0